Nej?, här bor inga tandtroll

Tjohejsan!, Idag kan jag berätta att jag varit med om den mest onödigaste skoldagen i min skola, Vi gjorde ingenting! Vi hade APU tid men allting var klart och förberett så vi had einget å göra så vi fick sita och spela av oss tiden, men det är ju kul det med. Efter lunchen drog jag till tåget för att bege mig mot tandläkaren, jag fick sällskap av danne eftersom vi hade slutat och han bor i hägernäs. Hos tandläkaren gick det bra och dom var ovanligt snabba, men nu får man betala sitt pris med ont i tänderna så man bar akan käka glass och youghurt, men vem vill inte det :D
Nu på kvällen har jag och Shane varit och pumpat lite biceps, det var alla tiders.

Har hittat en ny låt av moneybrothers, jag gillar den skarpt, skönt sväng så ta en lyssnis vetja



Nu ska jag sova, börjar kavart över 7 + 2 = 9 imorgon, då har vi heldag på bergagården då vi ska ha ljud- och ljuslektioner. Nattinatti

Kommentarer
Postat av: sophie

varje dag på min skolan

2009-03-24 @ 18:26:22
URL: http://lillafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0