Redan fredag!?

den här veckan har gått riktigt snabbt och varit otroligt rolig med massa intressanta studiebesök och annat skojsigt. Imorgon är det alltså fredag och musikcafé som jag inte alls är taggad på gör hellre något annat och umgås med vänner : )
Det är tyvärr så att den nya sportaffären i centrum har gått i konkurs tråkigt nog och den har typ varit stängd i veckan och har öppet sista dagen imorgon och då är det 50 % på allt så ni kanske kan hitta något fint där, själv ska jag ditt, för jag har nämligen ett presentkort där som jag fick från orienteringen någon gång, och det måste jag ju använda, men behöver inget i detta läge så det får väll bli något onödigt så det ska bli en spännade shopping :P
Idag har det varit arbete med rockgården vilket har varit slappt och softisch. Affischen och flyern blev helt klara idag så det är good. Idag har jag köttat på med tre träningspass, först idrott sen intervall, se gym. Så nu ska jag sova och vila.



Så nu får ni tipsa lite av era vänner att komma och det är som sakt grymma band, och man kan vinna en skitfin gitarr genom att gissa plektrum i en burk, inte så svårt ; P

God natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0