RockGård kom ditt!!


Ikväll är det Rockgård då räknar jag med att ni kommer så ni vet. Jag har förövrigt sovmorogn till halv 4 idag, det är riktigt skönt kan jag tala om :P Gick precis upp och snart ska jag ut och köra lite bil för att sedan gå till GW och käka lite.

Igår var en chill dag med matteprov och allt, det gick hyfsat bra tror jag :P Sen på idrotten körde vi brottning det var skojigt och jobbigt för Martin ska alltid dunka på världens jävligast uppvärmingar!! 
Sen var det llite orinemteringstränning på det, vi fick våfflor efter så dte fan trevligt, sne hem och vända och traska till gymmet, traskade ifs inte ditt utan fick skjutss med Shane i deras "nya" bil, den var riktigt fränig och lät fint tycker jag.

Nu ska jag dra, ses på rockgården ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0