Så där

hoppas ni ser att jag var tvungen att gör om lite, blev inte snyggt tycker jag, blev som värsta tjej bloggen. Blev nöjd med en sak, det är smilisen i headern den blide fin tycker jag.
 Idag har jag varit på möte om TBK seglarskola i det nya klubbhustet. det var riktigt vint och hade bastu. Mötet var ganska segt trodde inte det skulle hålla på i 5 timmar men det var lärorikt och så, så fick vi riktigt god kycklingsallad med pizzabröd till lunch från Saras. Kan också berätta att dom sa att om han kände någon kompis som var intresserad så skulle man säga till dem att söka för det är många som har gått ut gymnasiet och sommarjobbar på andra ställen nu. Så har du inget sommarjobb och vill ha ett skitbra med helt okej lön och är ute och solar och kör båt med ungar så sök vettja här finns sökningsblanketen. Om ni inte har någon seglar erfarenhet så spelar det ingen roll klart lite är bra, men jag kan ha en snabbkurs innan och den anställningen ni söker är till för att lära sig att bli instruktör så no problemo.

Nu ska jag kolla parlamentet och imorgon har jag apu-dag med bara studiebesök. Superkul ska det bli BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0