Snö IGEN!

Nu snöar det igen, vintern vägrar ge sig det är bra men skulle gärna villja ha sommar just nu, vore skönt å vara ledig från skolan utan plugg, tror det är fler av er som håller med mig om detta. Denna dag har annars varit lättande och bra, det hela började med att jag var pigg som en mört och hoppade upp ur säng konstigt nog, otroligt olikt mig speciellt en måndag!
Det är lite trist att vi inte hålle rpå något med musik på musiken nu för vi plannerar rockgården helatiden vilket är bra. Idag fick vi en band ända från Luleå på G vilket är grymmt nice, dom är riktigt bra faktiskt. Så om dom kommer, måste ni komma, det måste ni i försig i allafall :P

Satt kvar länge idag med Shane och gjorde klart historian inte nice, fast dte var i försig ganska nice tycker jag. Vi satt och snackade och ropade på Calle ibland som kom till undersättning och förklarade.
I detta nu har jag ett litet dilemma med tidspress. Det är ju så att jag ska på festival i sommar, och innan har dte varit hultan för (humor)hela slaten, lite reklam där :P Men hulatn har inte släppt så många bra band typ mest bara Killers. P&L har lite andra som tex, SMK och Jonathan Johansson. Sedan är det så att jag ska ju sommarjobba på seglarskolan igen och ansöknings formuläret för vilka veckor man vill jobba ska snart in helst på söndag då det är möte. Så jag måste veta vilka veckor som jag är ledig under sommaren som jag kan jobba. och det beror på vilken festival jag går på vilka veckor jag kan jobba. 
Så vädjar lite om eran hjälp, har gjort en liten ful omröstnings sak uppe till höger som ni gärna får pröva.

hejsvejs allesammans!

Kommentarer
Postat av: Shane

Dagens i-lansproblem?

2009-03-02 @ 23:47:15
URL: http://jjuulleenn.blogg.se/
Postat av: a

jag röstade på pellan!

2009-03-03 @ 19:35:11
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0