SkeppOhoj!

Hallojsan, igår var en ganska händelseriksdag. I skolan var det som vanligt förutom att vi bara hade en lektion. Efter skolan gick Jonte och jag till komunen, det var lite läskigt men jäkligt nytt och fräscht där. Vi snackade lite med någon kille (som hette Mats tror jag) om att vi ska arrangera en musikfestival på ekbacken i sommar. Så vi pratade lite om det och om bidraget man kan få som vi ska söka.
Sedan på kvällen var jag till Felix som fyllde år i torsdags, grattis till honom. Vi spelade mycket pingis, var riktigt kul!
Sen spelade vi chokladroulett som han fick av mig simon och alex. Det går ut på så sätt att det finns 12 ganska stor chokladbittar. så snurrar man på en sak som har siffror från 1 - 12, den siffran man får så tar man den chokladbitten som finns på nummret man fick. Grejen med spelet är att en av chokladbittarnaär fylld med skitstakr äcklig chili, sen var det så fruktanvärt dåligt så att man såg vilken som hade chili i sig och tror ni inte jag får den jävla chokladen då??  Joo såklart får jag den, det var så jävla äckligt och outhärdigt stark. trodde att jag aldrig skulle få bort smaken!! NEVER MORE.

Sedan gick jag till julia, eller jag sprang ifs :P där träffade jag Shane, Amanda, Anni och julia. Anni är julias familjs ubytesstudent. Man måste snacka engelska med henne och ni alla vet vilken gåva gud har givit mig inom det.... Exakt han glömde helt enkelt bort min gåva!!  Så det kändes lite taskigt när man skulle säga något och inte sa det på engelska.
När Shane och jag gick hem så var det två äldre killar som gick bakom oss, sen helt plötsligt så närmade de oss skitsnabbt. Jag å shan började typ öka lite, dom tog fortfarande in. Jag blir seriöst asskraj och vill djura iväg! Men istället så genar vi över 276:an istället för att gå igonom tunneneln där vid söra närköp. när vi ska av vägen på andra sidan ska hag ta lite sats och hoppa över väghindret som gör så villar inte åker ut på sidan typ. Tanken var att göra det lite snyggt och coolt så killarna bakom skulle slås av tanken att dom där boysen där framme är för coola för oss vi tar dom aldrig i en figth! Tror ni inte jag halkar på lite lera i vägkanten och flyger rakt in i den där järnhindret!!..Jo så klart gör jag det. Gjorde ass ont och när jag kom hem såg jag att jag hade ett 1 cm jack i armbågen och trörjan var lite blodig där också. Inte så kul kan jag tala om. Så istället för att gå och lägga mig var jag tvunget att tvätta rent det och plåstra om mig, men vi skakade av oss gangsternas bakom oss iaf :D

Idag är jag helt ledig vilket är otroligt skönt, men man vill inte vara det hela dagen, man vill ha något å göra på kvällen så jag hoppas det händer något iaf

Tänkte avsluta med att berätta för er vad IKEA står för. Tror nästan ingen vet, det flesta borde ha koll på att I:et och K:et står för Ingvar Kamprad. Men vad kan nu E:et och A:et stå för?? Joo Elmtaryd och Agunnaryd står det för. Elmtaryd en äldre stavning för gården Älmtaryd där Kamprad växte upp. Gården är belägen i  Agunnaryd.  Så då vet ni! jag blev fundersam på det här i morse så var tvungen att kolla upp det :P



Hejsvejs allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0