.

Hejhoppsan, den här helgen har jag haft fullt upp exakt helatiden. I fredgas  vare rockgård, det var riktigt roligt och banden var grymma och det kom ca 150 st. efter det så fick jag och Shane skjuts hem till Julia av Mackan, det var schysst av han :) han bjöd även på en riktigt snygg sladd. där träffade vi Julia och hennes kompisar Emma, Linnéa och Emilia. VI hade det trevligt och kollade film. Sen så sov alla vi kvar där. nästa dag dirket när jag kom hem så kom Simon och sedan droppade Felix, Nattalie, Amanda och Alex. Vi spelade ett spel och inte så mkt mer för sen drog Amanda och Natalie för Amanda skulle vara barnvakt. Då begav vi som var kvar till pizzeria Roma och käkade, det var välsmakande kan jag säga. Sen traskade jag hem för att hinna duscha innan det var dax för teater. Jutta kom förbi och vi gjorde sällskap ner bergateatern.
DÄr träffade vi masso rmed andra. Vi kollad epå teaten "Luftslottet" och handlande om dagens ungdomar och droger och sånt, det var otroligt bra tycker jag. var gripande vid vissa tillfällen :P
Efetr det åkte jag Shane och Julia till Felix och kollade på fotboll och bakade kladdkaka. Den blev knaprig och god. Efter matchen åke alla hem vi var typ 8 st 

Idag har jag slappat och gymmat. har lite ont i halsen :(
Jag kanske har påsklov en vecka efter alla andra, det står det på schemat iaf! det suger isf!!! ska klaga imorgon

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0