Hjälpsamma jag

Idag efter skolan gick jag harry och jonte till gården och snackade med Tore om affischen och lite annat. Efter det så drog vi in till täby, där köpte harry och jonte headset. Jag hjälpte en äldre dam att välja rätt datormus, kände mig stolt och hjälpsam efter kan jag säga :) 
sen så råkade vi stöta på jesper där i sin nysnaggade frisyr. Sedan så åkte vi till Musikbörsen där vi träffade putte, han satt i möte och harry och jesper skulle hinna med deras buss så dom var tvungna att dra frö att hinna med deras buss ut till ingemansland. Jonte och jag väntade i några minuter till sedan så kom han så vi hade ett litet möte om deras medverkan på rockgården. 

På 623 så var jag återigen snäll och hjälpte en mamma med hennes barnvagn, så jag har varit hjälpsam idag alltså.
Sedan var jag bra hem och vände för det var årsmötet i orienteringsklubben, så dte har varit lite små möten idag kan man säga, det är nice, alltid kul att vara delaktig :P

Nu måste jag verkligen gå och sova måste bara läsa boken lite först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0