snart drar det igång

Jag tror jag håller på att bli sjuk så nu kan man inte träna vilket suger, men bara å gilla läget. Jag fick bekräftat idag att vi har påsklov en vecka senare än alla andra vilket är hur sämst som helst!! vi får iaf en dag längre ledigt om dte kan vara någon tröst. 
Har bokat sjösättning den 10 maj, längtar tills dess men det är lite som behövs fixas som vanligt men det är bara till fixa det, det blev inte dirket bättre när jag fick reda på att jag måste göra arbetsplikt på varvet för att jag är båtägare, om man inte är dte och är juniormedlem så slipper man men inte jag. Slapp ifs förra året men då visste jag inte men nu måste jag boka tis för arbetsplikt också men det är bara bra för då har jag ännu en till sak att skriva i CV:t sen. för i höst ska jag verkligen söka jobb, det blev inte av något iår för jag orkade inte :P



En bild från i sommras när jag var på "seglinssemester" med Shane & Kalle




Lite kass bild men skön läns vare iaf :P


Idag har jag varit i skolan och vi kolalde på en skittråkig lite hemsk film på historian, inte så kul eftersom en jobbig uppgift står på tur efter den. Sen har jag kört med pappa i en timme, vi åkte och handlade lite och så. 
På kvällen har jag knarkat webbtv eftersom jag inte kan se kanalerna så måste jag vänta tills dom kommer upp på kvällen så jag kan se på dom :P kollade på "färjan" och "ballar av stål" färjan var helt okej, alltid intressant på något jävla vänster. Ballar av stål var riktigt bra, bästa gången hittills lätt, rekomenderar det :D

Nu ska jag gå och knyta mig, men har sovmorgon till 11 imrogon så då kan jag sova mig frisk förhoppningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0