Vårkänsla

Tjoo idag försov jag mig nästan så att jag nästan missade spinningen men min snabba cykel löste det problemet galant! Spinningen var jobbigt och man blev grymmt svettigt för det var seriöst 40+ där inne, men ett bra morgonpass skadar aldig :P Efter det vare lite bråttom till skolan för ajg och apel skulel till sör amed några lärare och vissa upp och och märknadsföra it gymnasiet lite. det var ganska lugnt och jag satt typ bara å lekte i sequel (musikprogram) så lärde jag Robban en lärare från södertörn hur det funkade. Afterwards gick vi till skolan igen och hade matte det var segt och jag var grymmt trött så jag sov i typ 30 min så hängde inte med alls men skönt vare :) 
När vi tillslut fick klartecken att gå från matten så jag Harry och Jutta att det var strålade väder för en promis till willys och handla lite chokladbollar och reta Mackan lite att vi hade fler, sagt och gjort så gick vi ditt och tebax, det var riktigt varmt och skönt faktsit. Sedan dröjde det inte länge tills jag skulle ha utvecklingsamtal. Så pappa kom förbo coh vi satt och snacka och lästa tidning till Dr Marcus tog emot. Samtalet gick otroligt bra tycker jag :D som väntat ifs men ändå det är alltid kul med beröm ;P

På kvällen var det träning och jag var ute och sprnag på halt underlag i en timme så nu är mina hälsenor helt döda för man har sprungit runt och spänt dom för att inte ramlad och givetviss satt det lite fin spinning kvar i dem också.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jodå, vi bodde på vandrarhem :)

2 olika, första låg vid slottsskogen och andra vid stigberget :)

2009-03-18 @ 22:09:17
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0