Wollie Bollie!

Igår kväll blev det en hemmakväll med robinson, tycker det är sisådär, sämre än vad jag kom ihåg det men dte kanske blir bättre snart. Fast juste det var inte en hemma kväll, jag gick ut till oxensterinasstekhus lite senare där  jag träffade Felix och Simon + massor med annat trevligt folk.
Idag har jag varit på smygpremiär på kenny begins med Ellen, Anna, Amanda och lisa. Den var riktigt bra, gillar den skarpt till och med. På vägen ditt på tuben så var gick det på två st en killr och en tjej, båda hade kaffe typ och båda vinglade som fan och hade typ rökt på till frukost, sen så ställde de sig brevid en kille som lyssnade på musik. sen när tuben gasar på så spiller killen ut typ hela sitt kaffe över musiklyssnaren (som visste att han skulle få det på sig tror jag). med kafffe över hela sin jacka går han argt och tyst därifrån, killen som spillde sa inte ens förlåt utan bara låtsades som ingenting. Sedan skrek hon plötsligt "GRATTIS DU HAR VUNNIT EN BLÅ HAMOCK!"  Kort sagt dom var helt vrikade! och man höll avståndet till dom om jag säger så :P



Sedan har jag varit å gymmat och ätigt chokladpudding som Elvira hade gjort, det var fin återhämtning på den. Vet ni, nu snöar det ute, det gillar jag inte för det höll ju på att bli vår på allvar och nu blir det mer slask och det är aldrig kul med slask förutom att man vet att fåren är på väg :P

Imorgon ska jag till tandläkaren kl 13, jobbigt att åka ditt men jag missar inget i skolan tror jag iaf, vill nämligen inte missa lektiontid med Mackan :P
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0