17/5



Tjolahoppsan!! Idag har jag gjort...hmm igenting. Shane och jag gick å la oss kl 5 i morse vaknade kl 12 och när vi vaknat som skapade vi lite musik till Popautomaten kan man säga. Jag fick för mig å göra en "bakgrundsbild" med lite piano tema. Ni ser resultatet åvan, tyvärr så blev den inte så bra väldigt dålig skärpa och jag hade fler idér som jag ville genom föra men orkade inte fixa dom bra.

Imorgon kommer bli en super rolig dag, då ska vi på studiobesök i en studio som ligger på svevelsö. Det kommer bli skojigt och lärorikt hoppas jag :D

Jag har upptäckt ett problem och problem är aldrig bra. Skrattstock är nämligen samma dag som Seglarskolemötet. Det är ganska viktigt att man kommer på det men man måste inte men jag tror att jag går på det och kommer senare till skrattstock, men ändå jobbsaken slutar kl 15 och då tar det en timme in och då har man missat halva skarttstock typ. aja inte mkt å göra.

Nu ska jag gå ut å göra något i den fina kvällssolen :D hejsvejs


Kunde inte låta bli att lägga till lite noter och en anan effekt, men vet inte vilken som är snyggast av dom, kanske är det den utan noter med alls. vilken tycker ni är minst fulast? need to know.

        

Kommentarer
Postat av: A

Jag tycker nog den med noter var snyggast! :)

2009-05-17 @ 23:56:58
URL: http://missbirath.blogg.se/
Postat av: sophie

jag gilla den med noter och effekt. kaka på kaka

2009-06-01 @ 19:28:27
URL: http://partalitegranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0