4 veckor kvar.....tror jag

Hejsanhallå! idag har jag blivit väckt illa kvikt och blivit körd till doktorn, det var inte nice. Sedan fick man sita och halv sova där i någon timme, fyfabian för det. Jag fick blandat med nyheter tycker jag, det bra var att jag inte hade lugninflamation, det dåliga är att jag typ kommer ha kvar min hosta i tre veckor och då kanske jag missar österåkersmilen som jag är otroligt taggad på, jag kommer i varefall inte vara i fin form då.
Annars idag har jag sovit lite för jag sov ingen blund alls på natten typ. Jag har ätigt massor av piggelin och så har jag kollat på sällskapsresan SOS, det är fortfarande så underbart rolig och kommer alltid att vara!! :D

Jag känner att skulle behöva ha någon bild med snart men har ingen bra, men lovar att jag ska ta en imorgon iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0