Fick ett samtal idag....

Hejsans idag har varit upperligt tråkigt, och vinnaren av dagens frågatecken går till Ella som tar med sig värsta kompishögen från skolan när jag försöker vila så ska dom börja baka för att sedan hoppa trampolin i 20 min 4 m ifrån mig. Hur tänker man då?
Idag eller på kvällen så ringde Erik från seglar och sa att jag hade fått jobb, så tre veckor ska jag jobba där, vilket är skönt å veta :)

Imorgon kanske man tar en tur till skolan och gör provet men tror inte det, orkar inte, pinssamt att man kan vara så här jävla svag.

god natt :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Va kul att du fick jobb, jag tror inte dom har ringt mig än.. skönt. Fast det var nått nummer som hade ringt mig idag men shane sa att han hade dolt nummer så.. :)

2009-05-06 @ 22:49:51
URL: http://underminmoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0