första sjukdagen

Halihallå, Jag är på bättringsväg tror jag iaf så försöker jag själv tilltala mig det. Idag har jag för flyttat mig mellan lite olika ställen i huset som man kan ligga å sova på otroligt tråkigt och ej så skönt heller. Det är jättetråkigt att missa skolan och öppet hus och trumträffen vi hade idag men det är bara att komma igen. Jag har fått mamma å göra pasta sallade som var ohygligt god och som även räcker till lunch imorgon, ser fram emot det.

Jag tror jag kommer missa nationellaprovet på torsdag, jag vet inte om det är bra eller dåligt. Visst kan det vara skönt å slippa men jag missar samtidigt en chans att vissa hur otroligt bra jag är på engelska :P

Nu ska jag gå och krya på mig lite till hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0