Grattis Ella!!!!!!!!!.........

Hej hopp!! Idag fyller min syster år 15 bast, inte illa. Så vi säger grattis till henne. 
tog den finaste bilden jag hittade :)



Idag hade jag nationellt prov i matte, det gick bra tycker jag så det är bra. Efter provet så slutade vi alltså väldigt tidigt :D
Vi stannade kvar i skolan och repade, det börjar arta sig kan jag säga :) 
Efter skolan så åkte vi till täby för Kalle skulle köpa en ny gitarr, en Hagström. Imponerande och snygg var den kanske lite bögig men det passar Kalle. Vi hälsade lite på Putte som jobbar där också :P
När jag kom hem så slängde jag i mig lite mat och sedan så träffade jag Björn (Julias pappa) Shane var också med ofc. Vi hade lovat att hjälpa honom att masta på deras båt. Väl där så träffade vi Uffe också Björns kompis, en grymmt skön kille som stog stadigt på jorden till skillnad mot Björn vissa stunder :P

När jag kom hem så blev det Paj till middag, precis efter det så var det efterrätt men det gick ner ändå, det finns alltid plats kvar för lite tårta ;P

Otroligt synd att jag missade träning idag jag skulle få en fin egen gjord långfilm av Emil som jag sett fram emot men vad offrar man inte för Björne.

Imorgon ska jag på Shetlandsponny comedy club med massor med trevligt folk vilket ska bli skit kul :D

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

haha, du har skills på att hitta fina bilder :)

2009-06-04 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0