Lördagkväll

Hejsan, idag har jag "chillat" fanns inte så mtycket som behövdes göra, å det lilla jag kunde göra gjorde jag. Nu sitter jag här på mitt rum med Shane, jag har hjälpt han med en hemsida så han förhoppningsvis får MVG i webbdesign nu :)

Vi har kollat på robinson och melodifestivalen. Det är lite synd att Sverige alltid kommer dåligt i den, oavsett vilken låt vi skickar känns det som. Så det är lite synd. Men Norge vann iaf det är alltid kul. Och killen som sjöng såg ut som jonny depp :p Men låten var ganska dålig första gången i semifinalen me nnu var den helt plötsligt grym, konstigt det där :D

Nu är dte snart säng dags ska bli skönt för jag är trötter, god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH LUCAS ÅKTE UT MAN BA W0000t!?

2009-05-17 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0