Nationella prov!!

Goddagens!! idag var det nationellt prov i matte b det gick jäkligt dåligt, men dte måste ju göra det ibland för att det ska kunna gå bra någon gång ibland :) Jag skyller allt på att jag var sjuk förra veckan och aldrig fick papper å plugga på och att jag hade en dålig dag idag också. Imorgon är det nationellt prov igen men i matte A då så det blir en bagis vill jag lova. 
Imorgon fyller min mormor år då ska vi äta på dommarudddens restaurang tror jag, sen blir det tårta också :D  sånt gillar jag. 

Jag börjar känna av sommarlovet nu :D bara den här veckan kvar sedan är det bara 3 dar skola nästa vecka pga av jesusflygning sedan är det juni och då säts betygen så då är det inge jobbiga saker kvar :D

Kan berätta att Sverige gick viddare till final i Eurovisionsongcontest 2009 idag eller nyligen, för övrigt var det ganska sämst bidrag bara några få bra till, den andra semifinalen är på torsdag, jag visste inte att det var två st men dte är tydligen så nu för tiden.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: amaanda

inte nice att det gick dåligt på nationella, men nice att det snart är sommarlov! :D

2009-05-13 @ 08:30:33
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0