Riktigt besvärligt

God kväll, jag är sjuk, har ont i huvudet hostar lika mycket som som skinigt i helgen. Dagen började med att jag vaknade i tid och kunde inte resa på mig för jag hade sån fruktanvärd huvudvärk. Jag skrek på Ella att hon skulle hämta en alvedon (världensbästa uppfining?) och medans så messade jag Mackan och sa att jag hade ont i huvudet och skulel komma när jag mådde lite bättre. Så jag låg i sängen och chillade i en timme innan jag kämpade mig upp. Jag vet att jag borde stannat hemma men jag gillar skolan :P sen så var det sista inlämningsdag för en historia uppgift som jag knappt börjat med. 
Shane och jag satt kvar i skolan och gjorde klart den samtidigt som vi hade snackade med Calle å Kembler i typ en timme, det var trevligt :)

Jag skulle egentligen åkt ner till båten idag också men det sket sig brutalt efter som jag vinglade fram med plåga. Jag har gjort klart historian och webbdesignen idag också känns otroligt skönt måtte jag säga. Jag har haft något konstigt behov av att jag måste dricka olika saker idag, vetten, mjölk, apelsinsaft, svartvinbärssaft, jouice, loka, påskmust, blåbärs/björnbärs smootie. Det var typ det.

Det är så irrioterande att vi har träff i skolan med trummisen som spelar med Robyn och dom som sökte till mitt program. Som tur är så börjar jag 13:15 så jag kan nog gå, och på onsdag har vi öppet hus och det är också grymmt kul så jag kan inte vara sjuk förns på torsdag. 

Nu skall jag sova, Natti Natti

Kommentarer
Postat av: julia

det är lite ballt att robyns trummis kommer till din skola

2009-05-05 @ 00:02:17
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/
Postat av: amanda

inte nice med ont i huvudet! :(

2009-05-05 @ 18:19:04
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0