Så vare helg :D

Tjenixen!! nu var det minsan helg igen och nästa vecka kommer bara flyga förbi med kristihimelsfärd. Igår efter skolan skulle jag gymma med Jonte och Harry, och Jesper trodde vi. Så vi gick ner å skulle mötta Jesper vid tåget och då fick vi syn på Danne sittandes i tåget. Vi gick på och skulel säga hej och så ville han något, men precis när vi går på så komme rtåget från stan på andra sidan och dörrarna stängs direkt och vi som hade tänkt hinna av innan dess. Så vi fick åka till Åkers runö och gå tillbaka. Sedan vissade det sig att Jesper inte skulle med å träna för han var på begravning, mycket tragiskt. Så vi hade inte behövt gå till tåget alls så otroligt onödigt.
Sen så skulle jag förstås glöma min handduk på gymmet så jag fick cykla tillbaka å hämta den, så kost sagt blev det en hel del fram å tillbaka igår.

På kvällen var jag på musikcafé, det var bra och band som spelad ehela tiden, även om alla inte var lika bra så var det roligt. Danne spalde upp sin låt också och han hade turen att bli kompad av Martin på gitarr för annars hade det låtigt förfärligt.
Efter Musikcafé drog jag Shane å Julia hem till Julia och åt kanelbulle och drack mjölk, det var trevligt.

Sedan var det bara å bege sig hem vid 3 Å ingen anna var hemma här för alla andra är ute med båten så det är nästan lite läskigt men egentligen bara skönt och jag är ju så modig så det är inga problem :P 
Ikväll är det Melodifestivalen, får se om man kollar på den, det lutar mot det eftersom det är en klassiker.

Nu ska jag gå och göra något för jag börjar få tråkigt, hare gött

Kommentarer
Postat av: julia

nej för mig blir det robinson!:)

2009-05-16 @ 15:53:08
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fast man hinner nästan se på båda ju! :)

2009-05-16 @ 16:24:28
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0