Slut på allt plugg.... Snart

God afton, idag har varit en bra dag. Den började med Engelska och då kollade vi på Narnia, Jag har nästan sett den filmen kan man säga för jag har sett Epic Movie som är en grymmt rolig parodi på Narnia :P Jag tror/vet att vi inte har något plugg kvar för utom ett/två matte prov. det är väldigt skönt men ändå inte. Idag på Svenskan så hade vi som kanske tidigare sagt debatt det var riktigt roligt och ganska intressant faktist. Jag och Jonte vann kött debatten så det känns bra, även fast Adam var sjuk och han hade alla argumenten på sin dator.

Efter svenskan hade vi håltimme innan idrotten som vanligt, då följde jag med Jonte till Täby för han skulle inhandla present till sin kära broder. Han köpte en film en lite läskig sådan så jag brydde mig inte om att memorera den. På hemvägen köpte vi lite färdkost i form av marabou amigo, den var bilig av någon anledning och god också men inte den godaste.
På idrotten spelade vi beach volleyboll det var rätt segt för alla är sämst men mitt lag vann överlägset iaf :D det var även ohygligt skönt å vara barfota i den sköna varma sanden, en liten sommarförvarning var det nästan. 

Nu på kvällen har jag skjutsat Elvira till Enebyberg för hon skulle springa orientering, sen så schtekte jag runt där å vara lite coach å såg till så kidsen värmde upp. Sen bar det av hem med en nöjd Elvira, tror jag iaf :)

Nu är det helg igen, bara en lektion imorgon å slutar halv 12 känns skönt :D 

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Lina Nordin

Hahah, åk med till Grekland istället! ;)

2009-05-15 @ 11:28:16
URL: http://linanordins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0