Slut på sol i några dar :(

Hejsan, idag hade vi matteprov och det gick grymmt bra blir nästan mvg :D Efter skolan så gick jag Jonte och Harry till Tore och pratade om Popsommar och han var väldigt posetiv och kunde lov aoss pengar efter som han och en annan tar beslutet om vi får något eller inte, så nu äre bara att köra på!

Idag på träningen så fick jag en film från min kompis Emil, det är en Action/Drama lång film på en halvtimme som dom spelade in förra sommaren. Den var faktist riktigt bra och jag gillar den. Ni måste se den någon gång! Jag ska sluta skriva så jobbiga långa inlägg så nu blir lite bilder, en liten sneakypeaky från filmen. Btw filmen heter Skärgårds Ö.











Tack för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0