SSOOOLL!

Finns det något annat man kan säga än SOL idag?? näe trodde väl det.  Vädret idag var helt enkelt underbart!
Hej kanske man ska säga också, Hej. Idag skulle jag in till DN-huset å testa datorer in för nästa år på skolan. Det började ej bra eftersom min buss kom aldrig och sen när nästa buss skulel gå 20 min senare som kom det två st efter varanda. Bra jobbat SL, fast det fanns en anleding och det var förstår att min buss hade gått sönder och det kom en ersättningsbuss lite sent.

Vid danderyd träffade jag Amanda som hade åkt samma buss fast den bakom min. Vi gjorde sällskap till TC där jag var tvungen att bytta. Jag han precis med nöd å näppe även fast bussen kom 20 min försent. Vi var typ högst upp i Dn huset. våning 22, och jag må säga vilken utsikt det var denna dag! vattnet glittrade och det seglade förbi båtar, jag blev alldeles lycklig. 

Sen typ delade vi in oss i tre grupper och satt å lekte och undersökte datorerna, det var helt okej och ganska nice. Vi käkade Buffé på någon stor resaturang i närheten och det var inte fy skam. dom hade en jättegod lemon ligth dricka där som man var stammis hos.

Sedan så diskuterade hela gruppen och lite sånt innan vi fick sluta. då drog jag jag till kungsträdgården och satt där å schtekte som bara den! det var nästan så man tog av sig t-shirten men man måste tänka på att dom andra killarna måste ha lite självförtroende kvar :) Jag plugga också eller snabb läste en bok å letade efter bra citat. Jag väntade på att Amanda skulle sluta så man hade någon att åka tåg hem med för åka tåg själv utan batteri på ipoden är något som jag avskyr. men hon dissade så jag fick ta smällen iaf.

Märker att det blir ett långt inälgg igen så om ni vill kan ni sluta läsa här... not
Efter en plågsma varm tågresa så kom jag hem å satt å schtekte på altanen innan simon ringde å undra om jag ville hänka på fotboll. så en kvart senare så befann man sig på röllinbybackar å lirade med simon och hans brorsas kompisar. det var varmt men även riktigt kul. Efter de stack jag ut å sprang en liten sväng efter som jag ändå var ombytt och pigg.

Nu äre slut god natt!

Kommentarer
Postat av: amanda

Satan vad du satsar på långa inläggen! Sorry för dissen en jag hoppas det gick bra ändå.. :)

2009-05-26 @ 13:16:14
URL: http://missbirath.blogg.se/
Postat av: Julia

Japp 10 timmar. 8-18. ><

2009-05-26 @ 20:10:29
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0