Studiobesök :D

Idag var en ohygligt rolig dag, vi var i Martins hemma studio. Han bord på en ö i Svinninge med "sjötomt" riktigt nice. Han vissade oss lite saker han gjort och som man kan göra i hans studio. Han berättade om historien bakom Martin Andersson också. ganska imponerande får jag säga. Vi fikade där också sedan så grillade vi lunch på hans altan. På "rasten" så spelade jag, Shane och Danne fotboll, Det var nice men danne blev råägd. Sedan kom Martins ena hund som jag tyvärr inte tog bild på, men det var som en liten buldog, väldigt, hur cool och söt som helst!

vi sitter å lyssnar på Martin precis efter fikat :)



Martins biffiga mixerbord och lite annat smått å gott :)




Efter allt fick vi skjuts tillbaka (som tidigare) å så väntade vi på bussen :) 




Jag kallar den "blicken av ömsesidigt illdåd" Av Elias Johansson



Tack å hej leverpastej, imorgon är dte nationelt prov igen jippi (not)!


Kommentarer
Postat av: amanda

Tackar, haha men det är ju bara kul och gott! :p

2009-05-19 @ 15:25:33
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0