Trötter

Hejj! Jag kan berätta att jag var på teater igår "Sandor / Ida"  Ella spelade Ida så man var liksom tvungen att kolla, Den var riktigt bra och framförallt väldigt rolig. Lite trist bara att jag var där helt själv å kollade men det kanske bara var bra för då konsentrerade man sig mer på teatern.
På kvällen åkte jag till Amanda och kollade på Robinson med Julia också, Sedan kom Shane också. Robinson är för övrigt det västa programet på tv just nu tror jag, fast det finns några konkurenter. Efter Robinson gick vi ut och gick en promenad det var skönt och ruskigt roligt för vi tog med om en fotboll :D 

Jag kom hem vid 3 igår kväll och när jag vaknade vid 9 var jag otroligt trött men jag ville ändå åka iväg å tävla fast jag var sjuk. Så jag gick/ joggade lugnt hela banan men det gick bra. Känns som allt går i slowmotion då. Jag körde också fram å tillbaka till tävlingen så gick lite innan Norrtälje på 276:an Som är grymmt långtråkig att köra speciellt om man har en bil framför som tror att det är 70 hela tiden. Vägen in till tävlingen var världens rallyväg med hur mycket skarpa kurver som hälst var skit kul å köra tycker jag, men inte pappa och den andra personen som åkte med oss.
När jag kom hem höll jag på att dö av trötthet så jag slängd i mig lite käka och gick å la mig å sov i 3 timmar. Så nu kommer jag inte kunna somna i natt så de e ju kul. Känns som det vore bra med ett tips då från "Underminmossa" :P

Kan sammanfatta det här lilla "lovet" som otroligt roligt och supertrevligt tog lätt påsklovet med hästlängder även fast det var mycket kortare!

Jag måte också bara be om en liten hjälpande hand när det gäller båten, någon som har tid och lust, imorgon eller på tisdag passar bäst  :)  om inte får man kämpa på och skylla sig själv att man sa att det vore kul med en båt :D

Nu ska jag dricka te och försöka sova medans jag fortfarande är trött :P
Hejsevjs

Kommentarer
Postat av: Amanda

Känns som om det från flera håll kommer önskemål om tips från underminmossa om sömnsvårigheter, det ska vi försöka lösa!

2009-05-03 @ 22:44:49
URL: http://underminmossa.blogg.se/
Postat av: julia

mmmmmm med läskiga ranjit ><

2009-05-03 @ 23:10:38
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/
Postat av: julia

stockholms skärgård bara runt lite =)

2009-05-03 @ 23:15:38
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0