EN dag då det inträffar mycket

Hej hopp! igår var det fullt hela dagen, så jag tänkte räkna upp allt i punktform. med lite bilder :)

Först hade jag engelska, det var inte så kul så jag och Shane gick till lärarerummet å satt där å pratde istället.

På webbdesigen så gick Jonte och jag till The Pimpz, alltså låssmederna som vi ska göra hemsidan åt. Vi tog några bilder som vi ska använda på hemsidan :)






Efter det var det lunch som var helt okej.

VI gick in i studion och spelade lite efter och jag lekte fotograf.














Efter lite jamade så hade vi tydligen svenska, vi gjorde ingenting på svenskan bara satt å snackade.








Efter en liten svenska lektion så skulle vi kolla på teater. Det hade kommit en teatergrupp ifrån IT-Gymnasiet i Uppsala. Dom var på turné med den teatern som för övigt var bra med grymma skådespelare tycker jag :)



Sen blev det pause.



Ni får ursäkta den gayiga/konstiga bilden.

Sen drog dom igång igen.





Sen var den något onormalla men otroligt roliga teatern slut.

Jag Shane och Rasmus gick å lämnade lite saker i min båt innan vi skilldes åt för att Sedan träffa Julia på tåget. Jag Shane å Julia skulle in til stan och gå på stand-up.

Vi börjad emed att äta mat i kungshallarna.

Sedan åkte vi till hammarby sjöstad där stand-upen var. Efter ett tag kom även Ellen, Anna Victoria och Emil och kollade också.

Det avr riktigt roligt och en av komikerna var en pansionär som var väldigt rolig :P

Efter allt detta åkte vi till Gullmarsplan där vi tog farväl av Victoria och Emil och sa hej hej till Amanda och Joel. Det var ett litet lag byte kan man säga. 

Vi åkte till Café60 och tog en fika/åt. Det var trevligt. 

Med mätta magar traskade vi till östra för att ta tåget hemmåt.

När tåget anlänt i Åkersberga tog vi farväl av först Ellen och sedan Anna.

Joel hade en gamal klasskompis (Erik) som nyligen hade flyttat till skolvägen men han visste inte vart på skola vägen och Erik sov så han svarade inte när vi ringde.

Det hela slutade med att vi gick runt och kolalde in vilka som bodde i husen men vi hittade aldrig hans namn så vi slog läger vid en trotar kant och väntade tills Joels och Amandas buss skulle gå. 

Fick lära mig av Joel att man alltdi sk aha en boll i väskan ifall att dte blir tråkigt så ska leta upp en boll sen å lägga i den :)

Jag är ensamhemma hela lång helgen och när dom andra åkte så lämnade dom kvar mig med feta disken så det är bara å börja jobba snart. Ikväll ska jag till Jesper vilket ska bli kul verke sig vädret vill eller inte!



Kommentarer
Postat av: upprörd läsare

ge oss ett nytt inlägg nu! tack på förhand

2009-05-24 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0