Båten redo för ännu en sommar.



Inleder dagens inlägg med en fin bild på hägg som har börjat blomma nu och det gör att luften börjar fyllas med en härlig doft!! Kan berätta att jag var på dans igår, Elvira hade uppvisning på berga teatern eller det var hela danshuset rättare sagt. dom var väldigt duktigt och det var kul å kolla på eftersom det var äldre med också. Grymmt vare när dom små kockarna hade breakdance battle :P
Idag har båten kommit i sjön!! käns ganska skönt men så stort äre inte. Måste städa och tvätta den nu bara men det får någon annan dag ta hand om. Motorn startade också direkt så det var nice men är man teknisk så är man liksom inte mycket å göra åt den saken.
Idag har jag varit i stan med Simon vi har "shoppat". På drottninggatan var de en kille som gjorde en skit cool rolig dans då han hade ett par halva skyltdockor på ryggen och sen så möjde han sig på alla 4 så dom kom rätt upp så såg det ut som dom dansade och tog steg och så ( hans ben var mannens men, hans händer var kvinnans ben fast han höll i ett par stövlar då)
Vi gick runt i en mataffär skit länge å letade efter mackorna så när vi hittat dom efter 20 min typ så var vi inte sugna längre inte så smart av butken för då förlorar dom kunder. Vi var hur nära som helst på att köpa chiquita smootie men ångrade oss i sista stund, och efter dte var jag jätte sugen på den gah är så sur nu över det!! Det hela slutade med att vi gick till donken, där hade simon turen att få fel hamburgare så han fick en till så hade han två stora biffburare helt plötsligt! sån jäkla tur killen har ibland man han fick å andra sidan inte en gratistidning som jag :)

Här är en bild från förra året, såg typ likadant ut.



Jag tar å tackar för mig där, God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0