Valborg

Jag är och firar valborg hos Ellen med amanda och Anna. Nu bakar vi bullar, det ska bli smarigt! vi har ätigt massor med god mat som du bara kan dröma om eller äta här. Vi har spelat pictionary jätte mycket och amanda och anna har förlorat HELA tiden alla 5 gångar, till och med när vi körde med charader istället för å rita.
Vet ni man tror att det är varmt ute men det är det inte för att solen luras idag för att det är 1 maj, det är jätte kallt.

vi åt ute, det va kallt å gott



Vi spelade lite pictunary, Jag å ellen vann



Grillningen utav kyckling gick prima!



Ana gillar inte att förlora, speciellt inte 5 gånger i rad.



Vi orkade inte gå ut å grilla marchmellows så vi tog brödrosten



Axel stog för en vidrig underhållning på köksbordet. det lätt när han bröt av huvudet.



Hej då.

Kommentarer
Postat av: julia

mysigt! Jag gillar Annas scarf ocskå. jag vet en annan kool människa som har en likadan!

2009-05-03 @ 16:26:56
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket trevlans valborg! (vi förlorade faktiskt inte s många gånger!) :)

2009-05-03 @ 17:42:36
Postat av: ööööööh

fyhelvete va äcklig bild urscshcshcs. nsjd illr stt det inte bara är jag som gör inlägg längre :p

<3

2009-05-12 @ 00:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0