Abc

HejHallå, Nu var det ett litet tag sen jag skrev så tänkte göra det nu. I torsdags var jag på musikcafé på Ellas skola. Dom hade en liten föreställning och försäljning mm. för att tjäna in pengar till en eventuell klassresa så självklart visar man sitt stöd! Det var iaf kul där. I fredags var jag på kalas hos fredrik som fyllde 17, egentligen så skulle han firats förra helgen man han drog oturligt nog på sig en förkylning då. Det var många där som jag inte träffar så ofta från min gamla klass så det blev en del härliga minnen som kom på tal. Vi var 6 sy som gick ihop när vi skulle köpa present till honom så vi hade endel pengar att lägga men hade ingen bra idé på vad vi skulle lägga dem på. Det slutade med att vi shoppade loss på ICA! så Fredrik fick massor med mat och allt vad man kan tänka sig finns i en mataffär. Han blev väldigt glad för present och speciellt hans mamma som tyckte det var jätteroligt.
Igår kväll var vi ett riktigt stort gäng och spelade laserdoome eller hur det stavas, kul var det iaf! Det var första gången jag spelade så man var ju inte direkt "bra" men det var skoj ändå!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0