Draft: Nov. 3, 2009

Nu har skolan börjat igen och det är 7 veckor kvar till jul, det är några veckor för mycket tycker jag! Och jag vill ha snö jättemycket, hoppas det inte blir som förra vintern om det nu kan kallas en vinter det måste komma snö! annars får jag flytta norrut men det vill jag inte. här är en liten fin bild från min praktik för ett antal år sedan :)
En sak som inte är så bra är att jag har stukat foten ännu en gång och samma fort eftersom jag kanske är lite för ivrig på att börja köra igen. Det var så att vi hade träning i skånsta skogen, sen så hade vi intervall på en runda som tar ett par minuter. och vi sprang typ efter några reflexer i skogen, det vill säga inta på en stig. och jag rusar ju så klart som en oxe och skiter i allt som kommer i vägen, sen var det jättestenigt där också! och så failar jag när jag ska öka ännu mer och glider ner i någon lite grop typ.
Satan in i enköpnings djupast Å vad ont det gjorde!!! så jag bara ligger på marken och typ grinar, sen kommer en av mina klubbkamrater i kapp mig. Han är brandman och börjar trycka med båda händerna runt min stukade for för att förhindra den inre blödningen lite. Det gör inte precis mindre ont då!!!!!!!!!!!
Sen tar han min träningsjacka och knyter runt foten som tryckförband och sen vare bara upp igen och börjar försöka gå vilket inte gick så bra.
Men enligt min tränare så ska jag upp och jogga imorgon, det tror inte jag men man får ju se men det läker snabbare då
Nu ska jag gå och läka min fot God Natt

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: haha jag vet helt galet! ush det låter verkligen inte bra med din fot där!! Hoppas det går över fort!

2009-11-04 @ 11:56:24
URL: http://missbirath.blogg.se/
Postat av: julia

omg jävlar du :( Stackare.

2009-11-08 @ 19:40:30
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0