Fantasi

Hejsan, nu var det ett tag sen jag skrev något har jag för mig. Kan berätta att jag var och såg "upp" i lördags, den var riktigt bra och spännande! Sen har veckan varit bra och igår var jag på rytmus uppspel. Satan vad galet bra det var!!! var helt mållös efteråt :D en show som heter duga kan jag säga med hedern i behåll!!! Dom var utklädda till allt alla innerst inne drömmer om att klä ut sig till. och körde lite små sketcher också, riktigt roligt!! synd bara att inte fler fick se den, för det hade dom velat gjort!
Jag har inte så mycket mer å säga....







Kommentarer
Postat av: amanda

haha kul att du tyckte det var bra! :)

jättekul att ni kom och kollade också.

2009-11-12 @ 20:18:11
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0