Rolig vecka!

Tjenixen! jag är på bra humör den här veckan tror jag. Har massor med saker att göra och jag gillar att ha saker och gör, inte alltid men ibland vill jag ha fullt upp. Jag har iaf inget jobbigt plugg så det är bra! förutom lite matte som är jättetråkigt och jag tycker det är så jobbigt å plugga i boken, vill ha någon som bara säger " så här löser du det här talet" Fast jag kan skjuta upp matten till jul om jag vill, men skjuta upp är inget bra ord i skolsammanhang.
Imorgon ska jag och susanna åka till It gymnasiet i sundbyberg, vi ska kolla lite hur dom har det och får lära os lite om digitaldesign och kommunikations programmet dom har där som vi ska öppna på vår skola i höst. Så det ska bli kul, så ska vi få vara med på någon av deras lektion. Sen på eftermiddagen har jag och jonathan möte med självaste marie wengse, inte illa jag vet. 
På onsdag tror jag att jag ska klippa mig om jag inte hinner ångra mig dvs. och på torsdag har solskiftet musikcafe som man kanske ska visa upp sig på för att visa sitt stöd för sin syster. och till sist så är det en skön fredag kvar då hade jag tänkt åka in å göra eric besök på gymnasiemässan och gå runt och låtsas vara en som ska börja gymnasiet och ställe jobbiga frågor till elever i montrarna :P
Så, där ja nu blor det sängdags för jag får inte försova mig imorgon!!

Kommentarer
Postat av: julia

hahahaha självaste marie wengse

jadu

2009-11-17 @ 22:09:31
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0