Spelning + Intervju

Morsning :) Tänkte berätta lite att det var invigning igår på min skola, det var hyfsat med folk mest föräldrar. Det bjöds på buffé med dryck och lite godis, även underhållning tillhanda höll vi med. Lärarna hade ett band och dom var riktigt duktiga!! sen var det elevernas tur, först körde min ensemble "Zelda" Sen så hoppade jag upp på scen och bjöd publiken på min ljuva kvällsstämma. det var nog kanske första och sista gången jag sjöng men kul som satan var det så det så!! :D Här är en liten kass bild som vd:n för IT gymnasiet tog men alltid något. kan berätta att den är tagen när dom kör "Zelda". Tyvärr finns det ingen på mig undra varför?? vare så att dom blev helt förlamade av min röst...





Idag har varit en toppen dag!!!! Det hela började med igår att Jonathans och min trailer till Tilda filmen blev instlld för vi inte ville gör den för det var så krångligt med copyright och dylikt. Så istället så såg vi att ett av vårat favorit band spelade i stan samma kväll (dom kommer från göteborg/norrköping) Så vi snackade lite med dem och som vi trodde skulle de stanna över natten.
Så i morse så tog vi med oss kameror, gitarrer, tamburin och ett litet ägg för att sedan bege oss till deras hotell på söder. Det var jättekul att träffa dem!! Vi började med att snacka lite, sedan rigga vi upp och ställde intervju frågorna för att dom sedan skulle avsluta med att spela en låt från deras nya skiva. Det gick lite sisådär med för sångaren (Anton) hade inte så mycket röst kvar sen gårdagen, men han bet ihop och grejade det bra!
Så vi ska klippa ett inslag av allt och det kommer bli riktigt bra tror jag, återkommer mer med det när det är klart så ska ni få se.





Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0