Halliko

Hej, jaså då har man varit i finland då. Det har varit roligt, lite långtråkigt med mycket väntan på bla. båt och buss. Själva springandet gick väl inte så bra, men det kan det inte alltid göra :) kan säga att det var ruskig kallt endast några få plusgrader och sen lite vind på det, då fick man en riktigt skön utomhus dusch. Aldrig frysigt så mycket tror jag.
Det som var bäst med resan, eller bäst låter tråkigt att säga men det var inget fel på det kan man säga, Jag syftar på smörgåsbordet på hemresan. Vad fanns inte på det??!! Dom hade ju allt och jag bara åt och åt. Trodde jag skulle spy när jag till sist skulle resa mig och gå därifrån, inget trevlig känsla men det var det värt.
Jag tycker det var ett litet tag sen det var någon bild här så jag slänger upp en jag hittade, ingen vacker men alltid något! det fanns ingen från finland men en från förra helgen :P
Jag anlände till sverige kl 6 på morgonen, alltså ruskigt tidigt och när jag kom hem så kan man ju inte gå och sova! så min dag har varit lång. Alla segel är vikta och inpackade och alla dynor och dylikt också så nu ska bara båten täckas sen kan jag ta jullov.
Sen var det en trevlig sväng till gymmet. Efter det blev det mycket dötid! det slutade med att Elvira och jag fastnade framför sunes jul :) Sen kom farmor så pratade vi om alla roliga saker man gjort som liten bråkstake :D
Sen skulle Elvira och jag baka då vi upptäckte att margarinet var slut typ, så vi gjorde maränger :P
Och imorgon ska jag köra halkkörning :D:D:D!! det ska bli super kul och så raggade jag skjuts av farmor så jag inte missar skolan. Så det är en spännande dag jag har fram för mig.
Nu ska jag kolla lite på håkan bråkan och sedan gå och knyta mig till kojs :) Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0