Höstlov!

Nu är höstlovet i fullgång kan man säga, fast det börjar nästan avta lite tyvärr. Jag har varit på väddö med Amanda, Anna, Joel, Eric och Ellen fast hon begav sig hem en dag tidigare. Igår när jag kom hem var jag så trött så jag trodde jag skulle "DÖ"! fast det gjorde jag inte riktigt, hade ont i huvudet efter den vilda bussturen. Så jag gick och la mig nästan direkt. Lite oturligt att pappa hade köpt lantchips och hyrt en film då också, sen kom mamma och Ella hem  och dom hade också hyrt film (benjamin buttoms) som jag tyvärr inte orkade kolla på. för jag hade verkligen velat se den men får ta den någon annan gång :)
Idag är alla borta typ, Elvira är i göteborg sen i tisdags, hos våra kusiner, Mamma och Pappa är i Waxholm, dom ska ha det trevligt och sova på hotellet där i natt och sen åka in och möte Elvira. Så idag blir det nog en lugn dag.
tyvärr så har jag inga höstbilder trots att det är en sån fin årstid, får jobba på det
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0