Inlåst

Nu har det banne mig hänt två måndagar i rad! Jag ligger i min säng halv vaken och hör hur Ella springer upp och ner för trappan i evigheter, Sen så hör man hur hon till slut stänger dörren. Sen helt plötsligt så hör man först första nyckel vridas om, men det är lugnt för den kan man låsa upp innefrån tänker jag, sen hör jag hur det händer igen. Hon låser det översta låses också!! och det kan man bara låsa upp utifrån.
Det var samma sak förra veckan då jag hade bråttom och skulle gå ut, då jag upptäcker att jag är inlåst. då måste jag ta med mina skor till altan dörren och sen på med dom och gå till ytterdörren och låsa upp för att sedan gå tillbaka till altan dörren för att låsa den inne från! tar en sin lilla tid. men nu har jag ringt och påpekat det så det inte kommer hända igen :P
Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0