Kryssning

Morsnongkorsning! I torsdags direkt efter skolan begav jag mig in mot den stora staden för att träffa några mycket trevliga kompanjoner. Efter det tog vi en buss till båten. Vi skulle nämligen på Comedy Cruise. De ni + att vi missade en skoldag, inte illa må jag säga. Det var en riktigt rolig kryssning även om det inte kändes att man var på en, så det är lite synd för vem trivs inte på vattnet!? Vi såg många roliga komiker, bäst var den galna kanadensaren/gitarristen.
Nu har hösten kommit jättemycket, Sjukt kallt ibland bla. igår kl 07,00! Men det är bra för då blir det snabbare sommar igen, det där lätt o logiskt :)
Idag har jag åkt och hälsat på mormor på danderydsjukhus, det är inget märkvärdigt. Jag trivs inte på sjukhus, får bara ont i kroppen överallt då som om det skulle vara något fel på mig så jag måste stanna där och bli opererad och få massvis med sprutor. Sen när man hälsar på sådär så ligger de ju för det mesta flera i samma rum, i det här fallet gjorde de det. Det känns så orättvist när man kommer och hälsar på och har med sig lite fika och dukar upp så pratar man och ha det trevligt, så ligger de andra helt tysta och tråkar man får nästan dåligt samvete då och vill bjuda dom också.
Nu så ska jag snart kolla på playa del sol, tycker det är ett sevärt program. Sen i veckan har jag lite att stå i för jag har endel saker + att båten ska upp på söndag :( så jag måste hinna masta av den i veckan, får ser när det blir.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0