Minnen från förr

Hejhallå! Idag är det riktigt dystert väder riktigt tråkigt, man tappar liksom lite lusten. Jag har mest läst ett jättejobbig, tråkigt engelska bok idag! Nu orkar jag inte med den mer. Sen mamma har burit i alla båtsaker i vår skrubb i mitt rum så har det ploppat ut en låda som tydligen är min, så jag har tagit mig tid att kolla igenom den nu. Jag visste att det var saker från min skoltid, men jag trodde jag hade sett allt i den redan men det hade jag inte.
Så jag har suttit och skratt för mig själv här nu i någon halvtimme :D det var sjukt roligt att se, förstår inte riktigt hur jag tänkt i vissa situationer och mina berättelser för 12 år sen var fina, med mycket fin illustration till!
Nu kanske man måste läsa lite till igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0