Vinter

Hejsan!! Jag tänkte att det var dags å skriva lite igen, men vad? tror inte det har inträffat något viktigt att berätta. Kan ju berätta att om det var någon mot alla odds som missade att det var världens snöväder idag :D Snö är kul, synd bara att det var lite för varmt. Om vi i sverige ändå tvingas ha vinter så kan vi väl iallafall ha en riktigt vinter. Den här veckan har jag inte varit mycket i skolan för det är gymnasiemässa i österåker, så jag är där nästan hela dagarna vilket är superkul :D
I helgen åker jag till Finland för att springa lite orientering det ska bli kul men kallt.
Det får vara nog för nu tror jag. så hare bra så ses och hörs vi allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0