En Måndag

Tjenare, nu borde jag skriva ett inlägg men vet inte om vad... allt flytter liksom på, lite olika bra men det flytter iaf. så varför kan man undra!! hmm undra vad?? nu blev allt knasigt men det gör ingenting för det är bara bra att dte går åt lite ord. Juste! jag kan säga att dte var varmt och skönt ute idag vilket egentligen inte är så bra, för jag vill ha kallt nu! sommaren är ändå slut då kan det lika gärna bli vinter och kallt snabbt så dte kan bli sommar igen tycker jag! och jag längtar som tusen tills första snön kommer, alltid lika super.
Idag har jag skrivit helt färdigt mitt CV så det är toppen, synd bara att precis när jag tänkte skicka det att jag upptänkte att min nya hemsida (en helt ny genförft mot den tidigare) inte lirar med internet expolorer. så jag fick snabbt hejda mig, så nu kan jag inte vissa den här heller. Så det ska jag fixa imorgon + att jag ska gå på filmpremiär av någon drogfilm som jag var med och gav ris och ros till.
Nu ska jag kolla lite webbtv sen är det bums i säng ögona böj!
PS ingen som har ett bakhjul till en treväxlad cykel ligge roch skräpar? 26 tum ska det hälst vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0