tänkte på en sak....

kom att tänka på en sak... att dte var lägesedan jag skrev här så jag tänkte göra något åt det!
Förra veckan var en riktig supervecka i mina ögon. Först skola på måndagen det var väl som vanligt, kul.
På tisdag morogn åkte jag och shane + några till på "ambassadörsutbildning" på solbacka. Där träffade vi elever och lärare från alla andra it gymnasier, vi var väll kanske 60 st. Det var väldigt trevligt. Vi sov och åt gott sedan var det en nyttig utbildning under två dagar på det också.
På onsdag kväll kom jag hem och då var det bara att packa upp och packa igen.
För på tordagen skulel vi på klassresa och paddla!! Det ver superskojigt! vi paddlade kajak som är lite snabbare och mer lätt säkbara känndes det som. Fick ont i häcken för jag hade jeans på mig och dom har små hårda knappar som håller fast backfickorna typ men det är smällar man får ta.
På fredagen någon gång på eftermiddagen kom jag hem, då var det också bara att packa upp direkt igen och bege sig. Amanda hade nämligen fått en massa biljetter till "Saltimbanco" som är en modern cirkus kan man säga. Det ver otroligt bra! helt kolosalt häftigt för att inte snåla på orden, fast dte var inte bara häftigt också hysteriskt roligt! Här nedan ser ni två bröder som gör lite smått inpregnerande saker :)
I helgen har jag inte varit hemma någon gång har liksom inte blivit så, men det har varit trevligt iaf mycket trevligt. I går var vi ett gäng till Joel för att fira hans första och sista 17 års dag. Det var mycket trevligt och god mat. Så ett Jättestort grattis till honom och förlåt för basketkorgen.
Idag har jag haft en lungdag, men jag försov mig nästan inte bra. Vi hade prov idag på talsytem. det gick ganska bra tror jag.
Till sist tänkte jag tipsa och be om en sak. hittade att man kunde göra sin egen gott och blandat påse :D så jag gjorde det! vore snällt om ni gick i och röstade på den. den heter Worldmix :P ni går in på www.dinpase.se och klickar på alla påsar sen får ni söka på Worldmix, min är den gröna :) kan ju säga att om den går viddare till veckofinal så får jag 5 kg godis som jag lovar dela med er alla så rösta på och be andra rösta också ;P
Tycker ni kan passa på och göra eran egen!!
nu ska jag dra och gymma, hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0