Tidig morgon!

God morgon, nu är jag uppe alldeles för länge igen, för att jag har sovit middag och kollat vänner. Tänkte bara ta tillbaka lite om vad jag sa om den där filmsidan igår. Upptäckte igår när jag kollade en film "17 agin" en riktigt tjejfilm för övrigt men jag gillar såna och den var riktigt bra! Nu till problemt jag upptäckte, att man få bara kolla i 72 minuter sen måste man vänta i 54 min tills man få rkolla i 72 min igen. Tiktigt idiotiskt system så kan man förstås betala för att kolla så mycket som helst. Jag var tvungen att vänta 2 gånger, för var ju tvungen att se klart filmen efter som jag fastnade i den. Riktigt sämst! men tror inte att jag behövde vänta i 54 minuter, var med 20 men ändå!
Idag var jag och Jonathan till låssmeden för sista gången och vi hade vårat betalningsmöte. Vi fick 3000, alltså 1500 var, och det tyckte både vi och dom var bra så det blev det så.
Nu ska jag sova tror jag så jag hinner med bussen tillskillnad från någon annan dag :P

Kommentarer
Postat av: julia

nödvändigt att ta bussen.......................

2009-09-02 @ 19:17:46
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/
Postat av: sophie

den filmen är jättebra:)

2009-09-07 @ 09:42:19
URL: http://partalitegranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0