Tjolahejsansa

Hej och välkommen trogna läsare. Igår var jag iväg på ett litet båt äventyr med Anton och Joel som hade fått det i present. Vi åkte världens största ribbåt, sug på den karamellen ni. Idag lyckades jag försova mig igen, stolt. Men sånt händer. I skolan är jag i fullgång att klippa film till gymnasiemässan om några veckor, kan avslöja att det kommer blir bra den.
Min Mormor är på sjukhuset just nu :( men det är ingen större fara. Hon har ramlat och troligen brytigt benet bara för att hon är så envis och vägrar ha rulator :P
Jag har övningskört lite idag också, inget märkvärdigt med det, men påtal om det så har jag bokat halkkörning så snart blir det av. Jag ska nämligen ta körkortet utan någon lektion alls.
Nyss satt jag och kollade på ett program på 3:an som Shane rekommenderade, kommer inte ihåg vad det hette men det var stand-up typ. Då till min förvåning fick jag syn på en del bekanta nyllen som täckte rutan.
Nämligen (Från vänster) Joel, Eric (bakom Ara Abrahimian), Anna, Amanda och jag chansar hejvilt på Ellen som inte fick vara med.
Tack och hej

Kommentarer
Postat av: amanda

haha oj det hade inte ens jag sett ju! :O det måste jag ju kolla på.

2009-09-28 @ 21:57:32
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0