upptäckt kaffes kraft

Tjohej! tänkte ni på att "kaffes kraft" låter som ett teckant barnprogram, kom på det nu. Men iaf. Jag har nu under en period haft problem med mitt dygn då jag sovit middag och gått till sängs vid 2 vilket resulterar i att jag somnar på sista lektion, inte så populärt. Det var då jag kom på det igår!! KAFFE! så igår när jag kom hem så drack jag en kopp kaffe och åt en bullbit. Så jag orkade vara vaken utan att kämpa ihjäl mig. Så jag var pigg helatiden i skolan. Så man kan säga att jag börjat dricka kaffe, iaf tills jag orkar vara vaken till kl 10.
Nu har idol börjat som ni kanske vet, och rekomenderar att ni kollar på det nu när det är kul och dom håller på med audition för sen blir det trsist när allt sånt är slut. eller lite kul är det fortfarande.
Imorogn har vi frilufsdag på friskis, vi ska vara där från 9-15 och köra spinning (jag hatar spinning!!) kickkoxning och skivstång. Så man lär vara lagom mör då, vilket är skönt för då kan man äta godis och glass :)
Nu ska jag gå och laga mig lite föda för att hinna smälta det innan jag ska träna. tjoföljt!

Kommentarer
Postat av: Lina Nordin

jag har redan gjort det, ett antal gånger! men det funkar inte! Förut hade jag håll när jag endast gick lite fort! Jag andas typ inte rätt, skumt!

Allt är bra med dig? :D

2009-09-17 @ 21:34:05
URL: http://linanordins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0