Roadtrips

Jag känner att man kanske skall  skriva lite ord här...! Det har varit lov och härliga tider :D Fast nu drar det igång igen... Mitt lov kan sammanfattas med ordet Roadtrip! Roadtrip är kul! :) jag orkar inte skriva så mycket.... eller om något :P jag måste öva på mitt tal men det vill jag inte så jag försöker göra nytta i hemmet! det får jag inte för den nyttan jag vill göra låter och somliga vill sova... synd för dom! :D

Jag har ätit yughurt med strösel idag! prova det!! det blir som grädden på moset!

Soligt och fint är det också! kanske dags å sjösätta båten snart!

Tänkte visa er ett fåtal bilder :)


Z För Zackarias







Det får räcka här tycker jag, inget mer att tillägga... förutom.. att jag har entrat cloettas chokladfabrik! det må ni tro. Och götas kanal har man minsann hunnit blivit bekant med + ett och ett annat kloster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0