Fotostund

ejsanhallå! Nu har jag börjat räknat dagarna till sommaren, och listat allt plugg som är kvar i alla ämnen vilket inte är mycket alls!! och mycket annat skoj på gång också!! :D Och träningen går bra nu, i tisdags var det 130 pers på vår löpträning!!! helt galet!! det är klubben som dragit igång någon nedräkning till österåkersmilen som verkar blivit lyckad. Lite synd dock att jag typ måste vara ledare för en liten grupp, så får man inte springa sig trött, men det är ifs riktigt roligt med ansvar också :P

Idag var det Natt KM i klubben och jag avskyr att spring då, läskigt på natten, och svårt. men jag var med för att vara snäll mot banläggaren :) det var vid vattnet vid skärgårdstad och det gick faktiskt riktigt bra för mig typ för första gången då jag springer på natten!! så jag är glad för det, och så vann man överlägset också vilket alltid är roligt :P

















och en till som är lite gammal...


Kommentarer
Postat av: a

Grattis till tävlingen!! Oj vilka fina bilder! :)

2010-04-18 @ 18:40:43
URL: http://missbirath.blogg.se/
Postat av: julia

Snyggt! Vad duktig du är!

2010-05-04 @ 16:54:42
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0