Vinter

Hejhallå i de grå!! Nu tycker jag inte om våren längre... idag var det för kallt! speciellt å träna!! Så jag har bestämt mig för att inte gå till skolan imorgon om det är dåligt väder, för att visa gud vad jag tycker om hans verk!! Jag vill ju att det ska vara varmt så jag kan sola och ha det skönt, och sjösätta båten... 
Om det nu blir dåligt väder imorgon så skall jag gör nytta hemma har jag tänkt, det tror jag uppskattats!

Idag har Ella suttit inne i syrummet hela kvällen! så ni vet, hon har verkligen snöat in sig på det här med att sy kläder vilket är bra, om hon ny syr något till mig. Men idag sydde hon faktiskt en skit snygg kjol som jag blev förvånad över hur snygg den var. så jag har tänkt att jag aldrig mer behöver köpa kläder, utan bara skriver en lita på kläder jag vill ha och lämnar den till henne så får jag dom sen exakt som jag vill ha och som passar perfekt några veckor senare :)

Nu i helgen ska jag på kurs i barn pedagogik med Shane, det blir spännande på sitt sätt. undra hur seriöst det är?
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0