Körkort!

HejHej! nu har det varit lite dålig uppdatering OCH det är inte pga. att jag inte har någonting att skriva om den här gången! Det har hänt så otroligt mycket bra just nu så ni kan inte ana, man kan säga att jag gått och blivit lite vuxen sisådär. Fastän jag tagit krumilurpiller!

Jag har nämligen gått och blivit av med tandställningen!! vilket känns bra tror jag.... Sen är jag en mycket stolt ägare av ett körkort som jag var och hämtade idag i samband med storhandling med fint sällskap utav Eric!

Sen är skolan jobbig nu men det gör ingenting... för det är ju intressant att läsa om EU??

Men något jag ser fram emot är sportlovet och Afrika!! i början var jag inte jätte taggad men nu jäklar!! ska bli så otroligt skönt och komma till värmen :D
Sen kan jag berätta lite att jag älskar att simma! :D vi simmade i dag med klassen och det var hur kul som helst!! hade glömt bort hur kul det var och hur bra träning det var :D

Så tack för mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0