Snart så....!

Och herregud vad kallt det är nu!! Det skulle verkligen sitta fint med en utlandssemester nu och lite sol! :D 
Nämen juste... Jag ska ju iväg på en sån! :D:D:D:D Höll nästan på att glömma :P 

Skämtåsido så skall det bli skönt :P 




Vet inte om jag har så mycket mer att säga än att jag har "lånat" två filmer från Internet som jag är otroligt taggad och sugen på att se, så längtar tills dess :)


Sedan tänkte jag dela med mig av ett lite rörande och gulligt videoklipp jag hittade på något vänster... sevärt!




Se nu till att sköta om er i kylan och klä er ordentligt, och ett extra tack till SL, dom behöver lite stöd i dom här dagarna tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0