dag 18 mars

Tjenixen! Idag har det smällt massor känns det som även fast det inte varit något sol, det är bra för jag börjar faktiskt tröttna lite nu men jag tycker det kunde fått vara vinter under påsk också... Idag har jag ock Shane varit i bergshamra och filmat lite, det blev väl ganska bra, inte bäst direkt men ändå kul! :) Det komiska var att vi hade med oss en pall som Shane gick och bar på hela tiden som vi inte använda... men jag kan rekommendera att ha med er en pall på era stads turer!! :D finns det ingen sittplats i tunnelbanan är det bara att ta fram den tex. :P

Annars då? jo då företaget går bra, pengarna strömmar in! Jag har galet tråkigt!! hatar att inte ha något att göra, jag har inte ens något plugg som jag kan göra... något brukar man alltid ha :( Så är jag sådär retligt sjuk så jag knappt är sjuk men ändå rutinerad från tidigare sjukdomar att om jag skulle träna nu så skulle jag bli förskyld igen och inte kunna träna på en vecka istället för att vänta två dagar till och träna. Sen så har jag kommit in i en sån här period då jag sover middag... inte bra så nu kommer en tråkig lång kväll också...! 

Man kanske ska baka något smarrigt och sitta och gluffsa och kolla film!! :D fast orkar jag det är frågan! det är väldigt ambitiöst!
Igår lagades mitt cykel däck + hjul helt av sig!! :D  inget konstigt med det....

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0